Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32335Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2019, před 6 lety

Marketa Ziskova

Znění stížnosti

Dobry den,

Chtela bych si stezovat na mobil od CEz(13.7.2017, zvitezil CEZ se dvoumi tarify), ktere ted nenapadne zmenil. Pritom v podminkach bylo uvedeno do roku tusim 2199.

NESKUTECNY!mame jedny z nejdrazsivj tarifu v Evrope a zase okradaj.Muj puvodni tarif byl za 73,60kc, 100 volnych minut a 50sms. Ted jsem nahodou objevila, kdyz jsem se koukala kik mi bulo prevedeno minut z minuleho mesice, ze mi zadne minuty prevedeny nebyli!!!volala jsrm kvuli reklamaci. Dnes mi bylo telefonicky oznameno, ze se zmenil tarif- 100 minut, ktere se uz ani neprevadi, zadna sms.vrchol!!!ani se nenamahaj informovat zakaznika o zmene tarifu aby mi dali sanci od nich odejit. Byla bych moc rada, kdyby jste se jim podivala na zub. Prijde mi to jako vrchol, zdrazovat v dobe kdy, polaci maj neomezenej tarif za 94kc!!!dekuji Marketa Ziskova


Požadované řešení

PODIVAT SE JIM PEKNE NA ZUB A ROZMAZNOUT TO V NOVINACH!DEKUJI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 04:50, před 6 lety

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením na provozovnách a webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí zákazníka prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým mu doručuje vyúčtování, a poučit ho, že může smlouvu bez sankce ukončit. Chce-li se spotřebitel vyhnout překvapivému vyúčtování podle nových pravidel, je třeba si hlídat upozornění doprovázející vyúčtování ceny služeb. Právě zákazníkem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně zákazník dozví.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny. Ode dne, kdy se účastník o změně dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn. Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním u poskytovatele služeb. Písemná reklamace může být doručena poskytovateli prostřednictvím poštovní nebo jiné přepravy, případně osobně, na adresu společnosti ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, PSČ 326 00. Ústně podanou reklamaci může zákazník osobně učinit na kontaktních místech. Se zákazníkem bude v takovém případě sepsán reklamační protokol, který bude sloužit i jako potvrzení o přijetí reklamace.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.