Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Před koncem vypršení záruky jsem reklamoval NTB a popsal závady.Během opravy vypršela 24 měsíční záruka,ale opravena byla jen část NTB (vyměněn HDD)na který mi dávají záruku,po měsíci se vada opět projevila,ale nechtějí mi uznat reklamaci na reklamaci.
Uvádí ,že ta závada je zřejmě způsobena něčím jiným než HDD.A ted tvrdí že je vlastně NTB po záruce.
Několikrát jsem byl na prodejně a řešil jsem vše s technikem i vedoucím kde jsme se dohodli ale reklamační centrum mi odpovídá dokola,že je to po záruce a opak toho co slíbují na podejně.
NTB Acus
Chci,aby uznanou reklamaci co byla v záruční době ,100% opravili,nebo vyměnili za nový NTB
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, tak se doba, po kterou je výrobek v reklamaci nepočítá do záruční lhůty. Zároveň na opravu byla dle zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku záruka 3 měsíce. V případě, že došlo k výměně části výrobku, běží na tuto část výrobku nová záruční lhůta 24 měsíců dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.