Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
po 9 měsících střídavého používání mi práskl air mám 60kg myslím že tohle by se nemělo stávat .
Vrácení peněz
|
Tweet |
Zakoupí-li spotřebitelka zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitelka sama nezavinila, může věc reklamovat.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Více informací k reklamaci je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy v sekci Reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.