Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
je mi velice líto, že toto musim psát, ale již po druhé byla tato pobočka zavřena o 15 minut dříve a tudíž jsem nemohl vyřídit své záležitosti. Poprvé se tak stalo v sobotu 20. Dubna a podruhé opět v sobotu 27. Dubna. Prosím o prošetření a zjednání nápravy.
Otevírací doba pobočky
Dodržení otevírací doby přinejmenším.
|
Tweet |
Pošta musí dle vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu č. 464/2012 Sb. být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 hodin v týdnu, který má 5 pracovních dní. Dále musí být u chodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Pokud během otevírací doby byla provozovna uzavřena, bude vhodné se obrátit se stížností přímo na Českou poštu, s.p. Nedojde-li k nápravě, má spotřebitel možnost upozornit Český telekomunikační úřad, jenž dohlíží, aby byly splněny výše uvedené povinnosti.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman