Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32346Nedodržení otevírací doby pobočky Mariánské Lázně 1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2019, před 6 lety

Alexandr Beňo

Znění stížnosti

Dobrý den,
je mi velice líto, že toto musim psát, ale již po druhé byla tato pobočka zavřena o 15 minut dříve a tudíž jsem nemohl vyřídit své záležitosti. Poprvé se tak stalo v sobotu 20. Dubna a podruhé opět v sobotu 27. Dubna. Prosím o prošetření a zjednání nápravy.


Produkt

Otevírací doba pobočky


Požadované řešení

Dodržení otevírací doby přinejmenším.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 19:47, před 6 lety

Pošta musí dle vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu č. 464/2012 Sb. být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 hodin v týdnu, který má 5 pracovních dní. Dále musí být u chodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Pokud během otevírací doby byla provozovna uzavřena, bude vhodné se obrátit se stížností přímo na Českou poštu, s.p. Nedojde-li k nápravě, má spotřebitel možnost upozornit Český telekomunikační úřad, jenž dohlíží, aby byly splněny výše uvedené povinnosti.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.