Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.4.2019 byla předána do přepravy zásilka DR0021150972C odesílatelem Tropic Liberec s tím, že pošta mne pošta oznámila, že zásilka byla přijata do přepravy a že předpokládaný termín doručení je 26.4.2019. Dne 26.4.2019 v 9°° hodin jsem obdržel zprávu, že zásilka je přepravována z pošty Plzeň SPU 02 do Klatov (45 km). Další informace jsem neobdržel. Zásilka byla dodavateli předem uhrazena a tak mám obavy, zda zásilku vůbec obdržím. Prosím o informaci co je se zásilkou, kde se nachází a kdo je zásilku oprávněn reklamovat. Odesílatel, nebo já adresát
Prosím o informace: telefonicky nebo e-mailem (viz referenční údaje)
Děkuji, Vít Smolík.
Popsáno v popisu stížnosti.
Doručit zásilku DR0021150972C na adresu Vít Smolík, Purkyňova 746, 339 01 Klatovy, k osobnímu převzetí.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman