Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32347Pomalé doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2019, před 6 lety

Vít Smolík

Znění stížnosti

Dne 24.4.2019 byla předána do přepravy zásilka DR0021150972C odesílatelem Tropic Liberec s tím, že pošta mne pošta oznámila, že zásilka byla přijata do přepravy a že předpokládaný termín doručení je 26.4.2019. Dne 26.4.2019 v 9°° hodin jsem obdržel zprávu, že zásilka je přepravována z pošty Plzeň SPU 02 do Klatov (45 km). Další informace jsem neobdržel. Zásilka byla dodavateli předem uhrazena a tak mám obavy, zda zásilku vůbec obdržím. Prosím o informaci co je se zásilkou, kde se nachází a kdo je zásilku oprávněn reklamovat. Odesílatel, nebo já adresát

Prosím o informace: telefonicky nebo e-mailem (viz referenční údaje)

Děkuji, Vít Smolík.


Produkt

Popsáno v popisu stížnosti.


Požadované řešení

Doručit zásilku DR0021150972C na adresu Vít Smolík, Purkyňova 746, 339 01 Klatovy, k osobnímu převzetí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2019 19:43, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.