Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
19.4 2019 jsem se zaregistroval na 1 měsíc premium členství na seznamce za 149 kč
nic méně dnes sem se dočetl že je to podvodná seznamka, a že budou strhávat automatický peníze z učtu, jejich vzorový formulář nefunguje.
27.4 2019 jsem poslal email o odstoupení od smlouvy.
be2 S.a.r.l.
zákaznický servis/ostoupení od smlouvy
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Odstoupení od smlouvy
V souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami čl. 11 odst. 1 v zákonné 14-ti denní lhůtě odstupuji od smlouvy a dle čl. 7 odvolávam souhlas se zpracováním a používáním mých osobních dat. Vzorový formulář odstoupení od smlouvy nelze použít.
Objednáno dne 19.4 2019
Martin Trojan
Česká republika
Karviná
27.4 2019
Očekávám že zruší mojí smlouvu a nebudou strhávat další peníze po měsiční lhutě.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitel postupoval při odstoupení správně a učinil jej včas, společnost by tak měla odstoupení od smlouvy bez dalšího akceptovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dnešnímu dni mi bylo posláno
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 19/05/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Takže jestli to dobře chápu tak už to je uzavřené?
nemužu přijít na email kterým se se registroval, takže sem zadal platební informace z
kterého přišla uhrada.
Jestliže společnost sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitel podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.