Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32358Zboží špatné kvality, špatně označené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2019, před 6 lety

Jana Dobrovolná

Znění stížnosti

Dobrý den. Jedná se o provozovnu ve Kbelích,Praha 19. V poslední době se na této provozovně nabízí zboží ve špatné kvalitě a bohužel i po záruční době i několik měsíců. Dále v regálech je zboží u kterých jsou špatné cenovky, které neodpovídají zboží. Jelikož regály jsou poloprázdné je vidět, že hygiena tu pokulhává.


Produkt

Neprofesionální výkon zaměstnanců


Požadované řešení

Kvalitnější zboží a pružnější personál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 08:41, před 6 lety

Pokud jde o potraviny s prošlým datem použitelnosti, tak zákon o potravinách jasně stanovuje, že takové potraviny je zakázáno uvádět na trh a provozovatel je musí prokazatelným způsobem zlikvidovat. Datem spotřeby jsou totiž označeny potraviny, u kterých po uplynutí tohoto data nelze zaručit jejich bezpečnost, jedná se typicky o potraviny s krátkou dobou úchovy, například netrvanlivé masné a mléčné výrobky.

Jiná situace je u potravin označených datem minimální trvanlivosti (DMT). Jedná se typicky o potraviny s delší dobou úchovy a zákon umožňuje za stanovených podmínek jejich prodej i po uplynutí DMT. Potraviny musí být i po projití uvedeného data nadále bezpečné a prodejce je musí nabízet odděleně od ostatního zboží s informací, že jde o zboží prošlé.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 06:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.