Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto obchodě jsem si objednala 2 kabelky,které jsem zaplatila 1800kč.Přišelmi potvrzovací email,kdese uvádí,že platba je přijata a objednávka se odesílá https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/10154992_10152223796112562_406999478476966062_n.jpg.Jelikož se dlouho nic nedělo,volala jsem uvedené paní v obchodě,který již dnes se nezobrazuje a ta mi uvedla,že vše je v pořádku a čeká se na zásilku,ale do dnešního dne se nikdo neozval a nic nedorazilo.Nedaří se mi spojit s obchodem a ze strany prodávajícího se nesnaží o nápravu.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Bohužel portál www.tastebags.com prostřednictvím e-mailu nebo telefonního čísla nijak nekomunikuje. Na výše uvedených internetových stránkách byla jako provozovatel uvedena Vratislava Hlaváčová – fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Dle nám dostupných informací zde došlo k trestnému činu neoprávněného nakládání s osobními údaji dle § 180 trestního zákoníku a paní Vratislava Hlaváčová nevěděla, že je na stránkách e-shopu uvedena. Pro tento trestný čin bylo již podáno trestní oznámení.
Vzhledem k tomu, že v tomto případě není skutečný prodejce znám, doporučujeme podat na policii trestní oznámení na neznámého pachatele pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku.
Pokud by bylo možné dohledat např. kdo je majitelem účtu, který platbu přijmul atd. doporučujeme tyto skutečnost sdělit policii.
Zároveň doporučujeme zkusit přes banku stáhnout platbu zpět - doložením, že bylo od smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku odstoupeno pro podstatné porušení smlouvy.
Vzhledem k faktu, že nelze s jistotou určit prodávajícího, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.