Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, včera jsem si u Vás zakoupila 1 balení waflí, na účtence byla balení 2. Bohužel, už to bylo po několika minutách z obchodu, co jsem to zjistila. Kdybych se vrátila, mohlo by to být slovo proti slovu. Každopádně máte v Praha - Háje o balík navíc, tak si ho s chutí vychutnejte. ;)
wafle
Každý člověk si vydělává peníze a určitě je nechce házet jen tak do vzduchu. A ještě k tomu platit za něco, co si člověk ani nezakoupil...
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je možné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Dobrý den, paní Prokopová,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.
Do budoucna doporučujeme, abyste si účtenku od nákupu kontrolovala ihned po nákupu.
S přáním pěkného dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.