Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32364Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Lucie Prokopová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem si u Vás zakoupila 1 balení waflí, na účtence byla balení 2. Bohužel, už to bylo po několika minutách z obchodu, co jsem to zjistila. Kdybych se vrátila, mohlo by to být slovo proti slovu. Každopádně máte v Praha - Háje o balík navíc, tak si ho s chutí vychutnejte. ;)


Produkt

wafle


Požadované řešení

Každý člověk si vydělává peníze a určitě je nechce házet jen tak do vzduchu. A ještě k tomu platit za něco, co si člověk ani nezakoupil...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 08:54, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je možné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2019 14:03, před 6 lety

Dobrý den, paní Prokopová,

za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.

Do budoucna doporučujeme, abyste si účtenku od nákupu kontrolovala ihned po nákupu.

S přáním pěkného dne

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 06:07, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 06:13, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.