Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#32368Nevrácení částky za vrácený voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Kateřina Zhengová

Znění stížnosti

Dobrý den,
firma ELIMAT s.r.o. sídlící na adrese Ostrovského 11/16, Praha Smíchov je vlastníkem estetického centra PLATAN CLINIQUE( Lidická 743/16, Praha 5- Smíchov), kde jsem si přes slevový portál dne 5.8. 2018 zakoupila ošetření TERMAGE CPT v hodnotě 9900,- Kč. Tato částka byla zaplacena okamžitě z mého účtu platbou online.Dne 12.8.2018 jsem však odstoupila od smlouvy a bylo mi přislíbeno okamžité vypořádání.To se ale do dnešního dne nestalo i přes veškeré mé urgence, které probíhaly většinou e-mailem, jelikož při telefonickém spojení toto nikdo nechtěl řešit. Jedenkrát jsem do firmy odeslala doporučený dopis, kde jsem je žádala o navrácení částky do určitého data. Dopis zůstal bez odezvy a peníze vyplaceny zpět nebyly. E-mailová korespondence byla pro změnu plná slibů a výmluv.Zde přikládám jen některé e-maily z mnoha jako důkaz:
13.09.2018
Dobrý den paní Zhengová,
dne 30.8,2018 jsme Vám zaslali tento e-mail:
Dobrý den paní Zhengová,
děkuji mockrát za vysvětlení. V tom případě je vše v pořádku a žádosti samozřejmě vyhovíme. Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Děkujeme a přeji hezký den, Kateřina Valášková
15.10.2018
Dobrý den paní Zhengová,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.
Ještě jednou se omlouváme, Kateřina Valášková
23.10.2018
Dobrý den paní Zhengová,
velice se omlouváme a zároveň Vás žádáme o mírnou dávku trpělivosti. Jelikož jsme měli potíže s bankou, tak nyní odesíláme finanční prostředky postupně. Spolehněte se, že děláme co je v našich silách, aby Vám byly vráceny v co nejbližším možném čase.
Jakmile Vaši platbu odešleme, tak Vás budu ihned informovat.
Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení, Kateřina Valášková
19.12.2018
Dobrý den paní Zhengová,
nyní jsem se opět spojila s vedením firmy a bylo mi řečeno,že se vynasnaží, aby Vám do konce tohoto měsíce byly peníze odeslány zpět na účet. Mohu Vám slíbit, že na to dohlídnu a budu jim to neustále připomínat. Tato situace je i pro nás velice nepříjemná a věřte, že již chceme mít vše vyřízené ke spokojenosti obou stran. Tímto se Vám omlouvám jménem celé naší firmy a velmi Vám děkujeme za strpení.
S přátelským pozdravem Kateřina Pospíšilová, vedoucí zákaznického servisu
25.3.2019
Dobrý den paní Zhengová,
je mi už velice trapné se Vám stále omlouvat, jelikož vím, jak dlouho na peníze čekáte. Věřte, že neustále vedení i fakturační uháním, ale bohužel jsem doposud od poslední urgence neobdržela žádnou zpětnou vazbu. Zkusím je ještě dneska kontaktovat telefonicky a budu Vás informovat ihned, jak získám jakoukoliv informaci o Vaší platbě.
Prozatím děkuji, Kateřina Pospíšilová, vedoucí zákaznického servisu

Prosím Vás o prošetření celé záležitosti a pomoc dostat své finance po neuvěřitelných 9-ti měsících zpět.


Produkt

1 voucher na ošetření TERMAGE CPT v hodnotě 9900,-Kč, placeno online platbou z bankovního účtu


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 10:33, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 06:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.