Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3237Neoprávněná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Marie Formanová

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamlovala jsem opakovaně pánskou péřovou bundu.Problém nastal při oboustraném vypadávání peří. Prostě bunda pouští tak, že není možné si sednout jak v dopravním prostředku,tak v autě nejde peříani vysát. Po sundání bundy není možné fungovat mezi lidmi, na svetrech máte peří, které nejde ani vyprat,pouze vlhkým kartáčkem obírat. Celkem nepoužitelný výrobek. S péřovými výrobky máme dobré zkušenosti, takže jsme velmi překvapeni. Dle vyjádření prodavačky, je to běžné a kachní peří to dělá, takže klamná reklama ???? Nevím jak pouhým okem zjistila jaké je tam peří, ale bohužel jsme při nákupu nebyly upozorněni, že po použití bundy, bude uživatel zmíněného výrobku, jako když vyleze z kurníku.
Vyjádření č. 1 - na reklamované pánské bundě vylézání peříček nesnižuje vlastnosti výrobku
Vyjádření č. 2 - při opětovném prohlédnutí nebyla zjištěna žádná materiálová vada


Produkt

panská zimní péřová bunda G 72206/M (označení peří 650FP)


Požadované řešení

Vrácení peněz, v současné době, bych neměla již důvěru k vyměněnému zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 16:51, před 11 lety

Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Po uplynutí této lhůty musí existenci vady prokazovat spotřebitel. Existenci vady lze prokázat více způsoby, nejvěrohodnějším způsobem je znalecký posudek. Znalec v posudku vysloví závěr, zda se jedná o vadu či nikoli. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:59, před 10 lety

Společnost Lion Sport s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti; vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.