Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, reklamlovala jsem opakovaně pánskou péřovou bundu.Problém nastal při oboustraném vypadávání peří. Prostě bunda pouští tak, že není možné si sednout jak v dopravním prostředku,tak v autě nejde peříani vysát. Po sundání bundy není možné fungovat mezi lidmi, na svetrech máte peří, které nejde ani vyprat,pouze vlhkým kartáčkem obírat. Celkem nepoužitelný výrobek. S péřovými výrobky máme dobré zkušenosti, takže jsme velmi překvapeni. Dle vyjádření prodavačky, je to běžné a kachní peří to dělá, takže klamná reklama ???? Nevím jak pouhým okem zjistila jaké je tam peří, ale bohužel jsme při nákupu nebyly upozorněni, že po použití bundy, bude uživatel zmíněného výrobku, jako když vyleze z kurníku.
Vyjádření č. 1 - na reklamované pánské bundě vylézání peříček nesnižuje vlastnosti výrobku
Vyjádření č. 2 - při opětovném prohlédnutí nebyla zjištěna žádná materiálová vada
panská zimní péřová bunda G 72206/M (označení peří 650FP)
Vrácení peněz, v současné době, bych neměla již důvěru k vyměněnému zboží
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Po uplynutí této lhůty musí existenci vady prokazovat spotřebitel. Existenci vady lze prokázat více způsoby, nejvěrohodnějším způsobem je znalecký posudek. Znalec v posudku vysloví závěr, zda se jedná o vadu či nikoli. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Lion Sport s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti; vhodné je právní zastoupení.