Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32375Podmínka vrácení zásilky při vyplnění štítku, který nebyl dodán, a nereagování na žádosti o zaslaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

JANA MALIKOVA

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží, který bylo vyzvednuto přes DHL a jako podmínka pro vrácení zboží je vyplnění lístku pro vrácení, který lidl nedodal. Na stránkách uvádí, že v případě nedodání se máme obrátit na jejich info, na kterém po dobu dvou týdnů nereagují. Nedá se jim dovolat!


Ve věci jsme odstoupili, ale lidl neodpovídá a neposkytuje součinnost s převzetím.


Produkt

fa 9005306171


Požadované řešení

Chci odsouhlasení vrácení do běžné provozovny - v lidlu, kde mohu bez dalších nákladů vrátit zboží bez požadovaného formuláře pouze s fakturou a potvrzením o platbě, které mi byly zaslány pouze na mail.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 08:26, před 6 lety

Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Dle § 1831 má spotřebitelka povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost vyžaduje vrácení pomocí štítu, který spotřebitelce nezaslala, nemůže jít toto prodlení k tíži spotřebitelky. Vrácení zboží však nemůže být vázáno na vytisknutý štítek, spotřebitelka zboží zaslat prodejci zpět i bez něj nebo např prostřednictvím jiného přepravce. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitelka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2019 08:56, před 6 lety

Dobrý den, Jano,

mrzí nás, že v balíku nebyl lístek na vrácení. Vaši žádost o zaslání postoupíme odpovědným kolegům, kteří se Vám brzy ozvou. Děkujeme za trpělivost.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 07:34, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 11:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.