Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Objednala jsem si zboží, který bylo vyzvednuto přes DHL a jako podmínka pro vrácení zboží je vyplnění lístku pro vrácení, který lidl nedodal. Na stránkách uvádí, že v případě nedodání se máme obrátit na jejich info, na kterém po dobu dvou týdnů nereagují. Nedá se jim dovolat!
Ve věci jsme odstoupili, ale lidl neodpovídá a neposkytuje součinnost s převzetím.
fa 9005306171
Chci odsouhlasení vrácení do běžné provozovny - v lidlu, kde mohu bez dalších nákladů vrátit zboží bez požadovaného formuláře pouze s fakturou a potvrzením o platbě, které mi byly zaslány pouze na mail.
|
Tweet |
Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Dle § 1831 má spotřebitelka povinnost vrátit zboží prodejci do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost vyžaduje vrácení pomocí štítu, který spotřebitelce nezaslala, nemůže jít toto prodlení k tíži spotřebitelky. Vrácení zboží však nemůže být vázáno na vytisknutý štítek, spotřebitelka zboží zaslat prodejci zpět i bez něj nebo např prostřednictvím jiného přepravce. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitelka.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, Jano,
mrzí nás, že v balíku nebyl lístek na vrácení. Vaši žádost o zaslání postoupíme odpovědným kolegům, kteří se Vám brzy ozvou. Děkujeme za trpělivost.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.