Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 23.4. mi přišla sms s terminem doručení balíčku mezi 13 a 15h. Okamžitě jsem volala řidiči, že doma budu až před 15h. Pokud nebudu doma, dovezou jej další den. Případně by mi o mohl nechat na depu, to jsem odmítla - bydlím mimo ČB, mám doma malé miminko a porouchané auto, nemám se tam jak dostat.
Druhý den přišla sms, že po domluvě je balíček připraven k osobnímu vyzvednutí na depu. Já s tím NESOUHLASILA! Volala jsem na zákaznický servis, tam mi paní řekla, že mi balíček doručí následující den. Nicméně žádná zpráva o doručení. V průběhu dne nepřijatý hovor od neznámého čísla, volal jsem zpět během 10min, nikdo to již nezvedal, zpět nevolal. Zda to byl kurýr PPL tedy nevím. V pátek jsem opět čekala, žádná zpráva, nikdo nepřijel.
Dnes opět volám zákaznický servis a paní mi oznámila, že balík poslali zpět odesílateli. Že zkusí zjistit, zda by to nešlo zadržet a bude mi volat obratem zpět. NIKDO NEVOLAL! Zákaznické centrum jsem volala v 10:38, na stránkách PPL je, že v 11:07 byl po domluvě s odesílatelem poslán zpět.
zásilka č. 40196199579
Vzhledem k nezájmu personálu k řešení situace mi balík zpět pravděpodobně nedoručí. Nicméně by bylo do budoucna vhodné zlepšit komunikaci, asi není v pořádku, když jim tam balík leží 3 dny, navíc v systému PPL není záznam o pokusu o doručení a pak ho ronou odešlou zpět odesílateli. Co zkusit zvednout telefon a zavolat příjemci a domluvit se s ním?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.