Společnost


Van Son Doan

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3238Neuznaná reklamace zimní bundy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Květoslav Gronych

Znění stížnosti

Vážený dTeste.Jedná se o koupi zimní bundy pro manželku k vánocům.Proto jsme se vydali 16.12.2013 do prodejny Slunce ve Slavičíně,kde padla manželce bunda do oka.Jelikož nebyla žádná zima,tak v ní byla snad pětkrát a popáté v ní zmokla.Bunda zůstala celá flekatá,tak jsem ji šel reklamovat.Jelikož se jedná o vietnamské prodejce,tak dělali,že mně nerozumí.Může takový prodejce u nás podnikat?Nakonec přišla nějaká prodavačka a povídala,že je to kvalitní hedvábná bunda,která to dělá.Žádál jsem o vrácení částky 1250Kč nebo si vyberu jiné zboží,což odmítli.Odešel jsem tedy s nepořízenou.Po týdnu jsem šel do prodejny znovu a nebylo mně opět vyhověno.Pak jsem se dozvěděl,že měli na prodejně Č0I a zaplatili pokutu 5 000Kč.Povídám si,snad se umoudřili a vzali si z toho ponaučení,tak jsem zkusil do třetice svou reklamaci.Bohužel opak byl pravdou a já znovu neuspěl.Kdyby alespoň souhlasili s výměnou zboží,ale zase nic.Kolega v práci mně odkázal na Vás,tak zkouším už tu poslední variantu.Proto se na Vás obracím,ale nevidím v tom nějaký úspěch.Alespoň se postraší a snad budou na své zákazníky milejší.Předem moc děkuji.


Požadované řešení

V každém případě vrátit peníze,poněvadž na mé reklamace,které byly z mé strany,tak neudělali absolutně vůbec nic.V každém případě bych chtěl vrátit svých 1250 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 12:40, před 11 lety

Splňuje-li subjekt všechny podmínky, které stanoví zákon, může se věnovat této výdělečné činnosti. V případě, že je pro oděv nutná speciální péče a nejedná se o všeobecně známou skutečnost, měl prodávající spotřebitele o této vlastnosti informovat. V opačném případě odpovídá za vady, které vznikly v důsledku neinformování. Spotřebitel by měl právo na výměnu, případně na odstoupení od kupní smlouvy. Stejné nároky má spotřebitel i v případě, jedná-li se o vadu materiálu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:55, před 10 lety

Pana Van Son Doan se nám nepodařilo kontaktovat. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.