Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážený dTeste.Jedná se o koupi zimní bundy pro manželku k vánocům.Proto jsme se vydali 16.12.2013 do prodejny Slunce ve Slavičíně,kde padla manželce bunda do oka.Jelikož nebyla žádná zima,tak v ní byla snad pětkrát a popáté v ní zmokla.Bunda zůstala celá flekatá,tak jsem ji šel reklamovat.Jelikož se jedná o vietnamské prodejce,tak dělali,že mně nerozumí.Může takový prodejce u nás podnikat?Nakonec přišla nějaká prodavačka a povídala,že je to kvalitní hedvábná bunda,která to dělá.Žádál jsem o vrácení částky 1250Kč nebo si vyberu jiné zboží,což odmítli.Odešel jsem tedy s nepořízenou.Po týdnu jsem šel do prodejny znovu a nebylo mně opět vyhověno.Pak jsem se dozvěděl,že měli na prodejně Č0I a zaplatili pokutu 5 000Kč.Povídám si,snad se umoudřili a vzali si z toho ponaučení,tak jsem zkusil do třetice svou reklamaci.Bohužel opak byl pravdou a já znovu neuspěl.Kdyby alespoň souhlasili s výměnou zboží,ale zase nic.Kolega v práci mně odkázal na Vás,tak zkouším už tu poslední variantu.Proto se na Vás obracím,ale nevidím v tom nějaký úspěch.Alespoň se postraší a snad budou na své zákazníky milejší.Předem moc děkuji.
V každém případě vrátit peníze,poněvadž na mé reklamace,které byly z mé strany,tak neudělali absolutně vůbec nic.V každém případě bych chtěl vrátit svých 1250 Kč.
|
Tweet |
Splňuje-li subjekt všechny podmínky, které stanoví zákon, může se věnovat této výdělečné činnosti. V případě, že je pro oděv nutná speciální péče a nejedná se o všeobecně známou skutečnost, měl prodávající spotřebitele o této vlastnosti informovat. V opačném případě odpovídá za vady, které vznikly v důsledku neinformování. Spotřebitel by měl právo na výměnu, případně na odstoupení od kupní smlouvy. Stejné nároky má spotřebitel i v případě, jedná-li se o vadu materiálu.
Pana Van Son Doan se nám nepodařilo kontaktovat. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.