Společnost


STYLMAN TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32380Nevrátenie peňazí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Daša Sládečková

Znění stížnosti

Objednala som si šaty 03.02.2019, nesadla mi veľkosť šiat a poslala som šaty naspäť. Dňa 20.02.2019 šaty prevzali, peniaze mi dodnes neposlali (29.04.2019).
Napisala som im e-mail. Na email mi odpovedali: "Vážený zákazníku, děkujeme za zprávu. Prověříme Vaši věc na oddělení vrácení a ozveme se Vám co nejrychleji. Prosíme o trpělivost."
Napisala som im ďalší e-mail, že som nedostala žiadnu odpoveď k vráteniu peňazí.Na email mi odpovedali: "Vážený zákazníku, děkujeme za zprávu. Prověříme Vaši věc na oddělení vrácení a ozveme se Vám co nejrychleji. Prosíme o trpělivost. Děkujeme za pochopení."

Volala som na telefóne číslo, ktoré majú na stránke, nik nedvíhal a po pár volaní ma zablokovali. Z iného čísla normalne zvoní.


Produkt

Saty Lima cierne_P03365_19613 objednavka


Požadované řešení

Riešenie je také, že by som rada dostala peniaze za šaty, ktoré som poslala eshopu späť. Nemám ani šaty a ani peniaze a nik somnou nekomunikuje. Šaty boli poslané obratom bez poškodenia a s požadovanými dokladmi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 22:24, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2019 06:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.