Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednala jsem si na jejich e-shopu postupně dvoje šaty a po vyzkoušení vrátila zpět v daném termínu (šaty mi neseděly). Peníze za první objednávku, jsem musela urgovat, s jejich odpovědí, že jsem napsala špatné č.ú., a proto se jim peníze vrátily zpět na účet, ovšem mám kopie a tak jsem se podívala a číslo účtu bylo mnou napsané správně, přesto jsem opět napsala do emailu mé č.ú. a peníze mi nakonec poslali, ale pouze za první objednávku a s vrácením za druhé šaty bohužel nemám štěstí. Psala jsem jim a odpověď přišla po delší době, že šaty a originál paragon jim přišel v dané lhůtě, ale že jsem neposlala jejich formulář v dané lhůtě a proto mě žádají, abych jim poslala 69,-Kč a že mi pošlou šaty zpět, které jsem jim vrátila(které mi nesedí). Odpověděla jsem na jejich email, kde jsem jim napsala, že vše ode mne dostali v pořádku a proto je žádám o vrácení peněz. Od té doby žádná odpověď ani peníze a nereagují ani na telefon, který je uvedený na jejich stránkách.
K dispozici moje konverzace s firmou k vysvětlení, že vše jsem provedla dle pokynů a jejich email, kde mi píší, že šaty a paragon dostali v dané lhůtě, jen nedostali jejich formulář v dané lhůtě, což bohužel není pravda.
1x šaty KM 13-0 černé, KM13-0-2, částka za šaty 1.349,-Kč, číslo objednávky 20644.
Ráda bych, aby mi byly vráceny peníze a víc řešit nepotřebuji, z důvodu ztracení mého formuláře, zřejmě někde u nich, se nic neděje, jen požaduji vrácení peněz. Děkuji
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.