Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
u spolecnosti be2 jsem aktivoval prostrednictvim internetu tzv. Premiove clenstvi na seznamce Singles50 na mesic za 129,- Kc, ktere jsem zaplatil kartou VISA. dne 17.2.2019. Pred aktivaci jsem nebyl informovan o skutecnosti, ze clenstvi bude prodlouzeno automaticky o dalsi tri mesice za mnohonasobne vyssi cenu, nez za prvni mesic, nicmene mi toto bylo sdeleno dodatecne e-mailem. Dne 15.3. jsem zaslal spolecnosti e-mail o vypovezeni sluzby, nacez mi bylo odpovezeno, ze tak mohu ucinit pouze pisemne nebo FAXem. Obratem jsem tak ucinil, nicmene spolecnost mi oznamila, ze vypovida mou smlouvu k 17.6. Jelikoz jsem s timto nesouhlasil, pozadovanou castku 2247 Kc jsem nezaplatil. Behem mesice jsem obdrzel vyhruzne e-maily o moznem vymahani a navyseni dluzne castky na 2530 Kc. Z obav pred moznou exekuci jsem zpanikaril a tuto sumu uhradil. Nicmene se domnivam, ze takovy zpusob jednani odporuje nejen dobrym mravum, ale i zakonum. Mam sanci dostat penize zpet? Neni uvedene jednani spolecnosti trestne?
Pri registraci sluzby jsem neuvedl svou uplnou adtresu.
Jiri Soukup
Seznamka Singles50 Premiove clenstvi
Vraceni penez za nepozadovanou sluzbu "prodlouzeni clenstvi o tri mesice" vcetne tzv. manipulacnich poplatku.
|
Tweet |
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobry den,
Pote, co jsem kontaktoval be2 na uvedene adrese, prisla mi odpoved, ze se ozvou do peti dnu. Do dnesniho dne se nikdo neozval, spolecnost ze me neopravnene vylakala penize a tak jako v ostatnich podobnych pripadech dela mrtveho brouka. Domnivate se, ze existuje ucinny zpusob napravy krome medializace chovani spolecnosti za ucelem odrazeni dalsich podvedenych klientu?
Jiri Soukup
Jestliže spotřebitel smlouvu vypověděl, doporučujeme mu kontaktovat banku s žádostí o tzv. chargeback a zároveň zablokovat platební kartu, aby se vyhnul jakémukoliv obdobnému jednání společnosti do budoucna.
Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.