Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32386Reklamace “dárku”

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Lukáš Elbl

Znění stížnosti

Dobrý den, před rokem a půl jsem zakoupil TV Phillips, ke kterému byl přibalen “dárek” soundbar v hodnotě cca. 4 tisíc. Bohužel nyní odešel zdroj nabíjení, odrovnal i přepěťovou ochranu a jaké bylo mé překvapení na prodejně, když mi reklamační pracovník odmítl zboží zaslat k opravě. Na účtence není žádná zmínka o tom, že je to dárek, pouze uvedení zboží TV za xxx KČ, + soundbar bez cenovky. Dle slov reklamačního pracovníka si mám zboží nechat opravit na vlastní náklady a být rád, že “ dárek” aspoň rok fungoval. Jedná se o prodejnu v Opavě v OC Breda.


Produkt

Philips HTL3110B/12


Požadované řešení

Oprava zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 08:51, před 6 lety

Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.

V případě, že byl dárek skutečně zcela zdarma, nelze tedy takto nabyté zboží reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 13:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.