Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32388Nelze zaslat zboží na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Renata Trojanova

Znění stížnosti

Nedokážeme se domluvit s ty Allhere
Na dodání zboží k reklamaci. Zakoupili jsme elektrokolobezku Gr 1 20Ah. Cena 22920 Kč zaplacena při dodání zboží. Nyní se projevila závada koloběžka je nefunkční. Po zavolání a info linku Allhere i psaní několika emailu mi nikdo neřekl jak postupovat. Nemají nasmlouvaného dopravce a při návrhu že si zboží sami odvezeme mi bylo řečeno že zboží na adrese uvedené na webu jako reklamační mi zboží nemá kdo převzít. Zboží nám dovezla dopravní firma Schenker . Ta ale jezdí jen pro firmy ne pro soukromé osoby. Dopravu by musel objednat dodavatel zboží ale toto řešení mi nebylo nabídnuto. Ani po týdenním urgovani a prosbám jak dál postupovat neznám řešení.


Produkt

Elektrická koloběžka GR 1 20 Ah blue


Požadované řešení

Allhere by měla zajistit na svoje náklady dopravu vadného zboží a následnou opravu v záruční dvouleté lhůte do 1 měsíce a následně zaslat zboží zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 08:29, před 6 lety

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.

Trvá-li prodávající na dodání vadné věci do některé z provozoven prodávajícího, může spotřebitel následně vymáhat po prodávajícím účelně vynaložené náklady spojené s reklamací (demontáž věci, přeprava věci, montáž věci zpět na místo). Více informací ohledně reklamace objemných výrobků je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2352/dtest-jak-na-reklamace-objemnych-vyrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 13:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.