Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 25.3.2019 jsem se registrovala na strankacg a zaplatila si zkusebni clenstvi. Dne 26.4.2019 mi z uctu byla strzena castka 2247,- nikomu jsem svoleni nedala a neobtezoval se nikdo ani upozornit ve stylu "blizi se konec vaseho clenstvi"jako to ma mnoho jinych firem. Zadala jsem na zakaznickem servisu kde jsem odeslala vypoved s okamzitou platnosti a vraceni penez,psala jsem i na podporu zadost o zruseni uctu,jelikoz ten povl co se tam vyskytoval bych nepustila ani na prah bytu natoz neco jineho. Bylo mi odpovezeno ze clenstvi mi konci v cervenci,nicmene nikdo nechtel prodlouzit clenstvi a jednani spolecnosti Be2 je na povazenou. Jine stranky kdyz vam vyprsi clenstvi vam automaticky hodi mod jako na zacatku a ono vam dojde ze nekde bude chyba ale hrabat na ucet a strhavat si penize,to je hnus a podvod. Byla jsem okamzite v bance podat reklamaci na neopravnene strzeni platby a budu patrat dale zda podvedenych neni vice popripade se pripojim k hromadne zalobe.
Vratte penize !!!!!!!!
|
Tweet |
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Na uvedeny email jsem psala a bez odpovedi,takze vas komentar je zcela bezpredmetny!!!!
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.