Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#32389Neoprávněně stržena platba z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 6 lety

Petra Žigová

Znění stížnosti

Dne 25.3.2019 jsem se registrovala na strankacg a zaplatila si zkusebni clenstvi. Dne 26.4.2019 mi z uctu byla strzena castka 2247,- nikomu jsem svoleni nedala a neobtezoval se nikdo ani upozornit ve stylu "blizi se konec vaseho clenstvi"jako to ma mnoho jinych firem. Zadala jsem na zakaznickem servisu kde jsem odeslala vypoved s okamzitou platnosti a vraceni penez,psala jsem i na podporu zadost o zruseni uctu,jelikoz ten povl co se tam vyskytoval bych nepustila ani na prah bytu natoz neco jineho. Bylo mi odpovezeno ze clenstvi mi konci v cervenci,nicmene nikdo nechtel prodlouzit clenstvi a jednani spolecnosti Be2 je na povazenou. Jine stranky kdyz vam vyprsi clenstvi vam automaticky hodi mod jako na zacatku a ono vam dojde ze nekde bude chyba ale hrabat na ucet a strhavat si penize,to je hnus a podvod. Byla jsem okamzite v bance podat reklamaci na neopravnene strzeni platby a budu patrat dale zda podvedenych neni vice popripade se pripojim k hromadne zalobe.


Požadované řešení

Vratte penize !!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 08:12, před 6 lety

Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2019 12:16, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2019 12:59, před 6 lety


Petra Žigová

Na uvedeny email jsem psala a bez odpovedi,takze vas komentar je zcela bezpredmetny!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 05:52, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 14:38, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.