Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3239Velmi špatné doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Zuzana Bartošová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes se mi stalo již po třetí, že jsem našla ve schránce VÝZVU PRO VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY. Na balíček čekám již tři dny, tudíž sedím doma a čekám až zazvoní pošťačka. Ale opět velké zklamání a rozčílení. Přes to, že jsem seděla doma, tak paní Doležalová, která doručuje k nám na adresu (spadá pod poštu sedm v Liberci), balíček opět nedoručila, nezazvonila a strčila mi do schránky Výzvu! Už jsem si byla dvakrát stěžovat u nás na poště, ale jak je vidět, tak je to marné. Myslím si, že je to drzost a špatně odvedená práce. Kdybych neseděla doma a nečekala na to, tak mě ani nenapadne si stěžovat.
S pozdravem Bartošová


Produkt

doručovatelka p. Doležalová, pošta č. 7 Liberec (46007)


Požadované řešení

Byla bych moc ráda, kdyby byla paní doručovatelka upozorněna na své chyby a už se neopakovaly.
Děkuji Bartošová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 09:55, před 11 lety

V tomto případě dochází k neplnění služby dle smlouvy, bohužel v obdobných případech je těžké prokázat pochybení doručovatelky. Pokud by bylo možné pochybení prokázat, lze službu reklamovat a nechat si proplatit náklady na cestu pro vyzvednutí zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 15:54, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.