Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32398Nedodržanie terminu dodania tovaru.kurier sa neozýva už týždeň čakam doma asi zabludil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 6 lety

Miloslav Strečanský

Znění stížnosti

obchod jak na auto praha ptvrdil objednavku čislo 2016002603 dňa 22.04.dnes je30.04.nikde sa neda dovolat, už som dost prevolal a musel som zrušit termin opravy auta.sedim doma a čakám do kedy ešte to že ten kurier nevie jazdit podla mapy je mi jasne, ale keby vedel telefonovat tak by som ho mohol navigovat !a kolko mu mám zaplatit za to meškanie a kolko mi zaplati za moje straty a zbytočne naklady.a mám ešte sediet doma_?


Produkt

mal mi doviezt olej do motora


Požadované řešení

vymente kuriera ,ak sa vobec vrati


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 09:13, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 13:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.