Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
obchod jak na auto praha ptvrdil objednavku čislo 2016002603 dňa 22.04.dnes je30.04.nikde sa neda dovolat, už som dost prevolal a musel som zrušit termin opravy auta.sedim doma a čakám do kedy ešte to že ten kurier nevie jazdit podla mapy je mi jasne, ale keby vedel telefonovat tak by som ho mohol navigovat !a kolko mu mám zaplatit za to meškanie a kolko mi zaplati za moje straty a zbytočne naklady.a mám ešte sediet doma_?
mal mi doviezt olej do motora
vymente kuriera ,ak sa vobec vrati
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.