Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3240Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Jan Jungwirth

Znění stížnosti

Dobrý den, jednoho krásného dne jsem se přestěhoval do bytu. Za dodavatele elektřiny a plynu jsem zvolil 9.10. společnost Čez. Elektřinu jsem spotřebovával, ale plyn ne(na zálohách za plyn jsem zaplatil 600,-). 31.3. jsem se odstěhoval, ukončil smlouvu a čekal na konečné vyučtování. Když mi přišlo, nestačil jsem se divit. Fakturační období bylo ukončeno k 14.4. a stavy elektroměru a plynoměru se neshodovali, a byli vyšší než ty na žádosti o ukončení smlouvy. Doplatek za elektřinu činil 4 735,- a za plyn 453,-. Nejedná se o příliš vysokou částku, ale jako slušnému zákazníkovi se mi nechce platit nic navíc, když vím že chyba je na straně Čezu. Ze strachu exekuce jsem se rozhodl zaplatit. Následně jsem podal reklamaci a přiložil předávací protokol. Reklamace mi nebyla uznána "z důvodu, že nový zákazník (šel bydlet po mě) nedoložil žádost na uzavření smlouvy, bylo odběrné místo ukončeno demontáž í elektroměru."


Produkt

elektroměr č. 393072, plynoměr č. 7800123


Požadované řešení

Přeju si uznání reklamace, přepočítání konečných stavů a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:37, před 11 lety

V tomto případě by musel dodavatel energií prokázat jiné stavy měřičů, které byly vzaty v úvahu do vyúčtování. Pokud nebude možné toto prokázat, mělo by se vyúčtování řídit daty uvedenými v předávacím protokolu. Tento spor není kompetentní řešit Energetický regulační úřad, tudíž by bylo nutné domáhat se vrácení částky soudní cestou.
Exekuce nemůže být nařízena bez rozhodnutí soudního či správního orgánu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 14:14, před 10 lety

Společnost ČEZ, a. s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.