Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Je pravdou, že vašim vnitřním předpisem platí, že při balení uzenin ( v mém případě kuřecí tlačenky) je nutno uzeninu balit do několika vrstev Tesco plastového papíru?. V mém případě 6 menších a jeden velký přebal. Celková váha obalu je 17 gramů, což při ceně obsahu 109 Kč/kg představuje 1,853 Kč v můj neprospěch, což při ceně 27 korun je 6,86% zkreslení ceny. Obsluha vybrala zboží, položila na množství obalu (viz výše) a to celé dala zvážit. Při těžbě např. 10.000 Kč/den zákazníky ošidíte skoro o 700 korun!!!
Informace jak bylo řešeno. Šlo o Tesco Ostrava Hrabová ( za Makrem). Fotodokumentaci mám. Požadují vrátit peníze za váhu obalu.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2991 Sb., občanského zákoníku, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
V případě, že by spotřebitel chtěl uplatnit svůj nárok, bylo by vhodné prodávajícího vyzvat k danému plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.