Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,v prvom rade sa chcem spytat,ako je mozne,ked si platim drahe postovne a dorucenie domov (som na materskej a doma),tak mi nikdy neni domu zasilka dorucena a dnes som si nasla v schranke zas listok,ze uz mam k datumu 29.4.zasilku od 18:30 na poste. Tak som sa tam dnes vybrala I s malym synom a pani na prepazke bola neprijemna,ze tam zasilka neni,ze to neni jej problem a kricala tam po mme. Co si to dovoluje voci klientom?za prve mam zaplatenu sluzbu,ze zasilka mala byt dorucena domov a,za druhe na listku datum vyberu je 29.4.a ona po mne huci 30.4.,ze to nie je jej problem?Ako mam vas a vasich sluzieb ozaj dost. Prosim o vasu odpoved k mojej zalezitosti a napomenutie vasej neprijemnej a neprofesionalej zamestnankyne. Vdaka Märzová (bola som dnes na poste Praha 9,Chlumecka,cislo poradove 33)
RR5818724497L zasilka
Ocakavam minimalne vasu odpoved,ci vam toto pride normalne a ako to mienite riesit?Preco mi zasielky,co si platim nechodia domov a prosim o upozornenie zamestnankyne,ze ozaj to je jej problem a nie moj,ze sa takto chova.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman