Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na základě přečtení stížností na společnost hazido.com bych chtěl zrušit zlaté členství. 29.4. jsem si zakoupil měsíční zkušební členství a rád bych ho zrušil bez automatického prodloužení smlouvy.
Postupoval jsem podle pokynů na stránce,ale kolonka zlatého členství nejde označit pro zrušení. Že se prý moje platba vyřizuje, přitom profil a jeho funkce byli hned aktivovaný. Pak je tu ještě možnost zaslat výpovědní formulář kamsi do Švýcarska.
Opakovaně jsem psal na zákaznickou podporu, ale reakce se nedočkal.
Děkuji
Okamžité zrušení zlatého členství a smazání profilu bez nutnosti psát dopis na korespondenční adresu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: support@datingfactory.com či na její uvedenou adresu Hofstrasse 1A, 6300 Zug, Switzerland, Tel.: +41 445 802 054, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.