Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32404Nevystavené roční vyúčtování za rok 2018 + část roku 2019 ( ukončení smlouvy ke dni 3.3.2019 )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 6 lety

Irena Chrastecká

Znění stížnosti

Poslední vyúčtování od STABIL ENERGY jsme obdrželi za fakturační období 11.5.2016 - 11.5.2017 (zaslané dne 19.9.2017) s přeplatkem 10 044 KČ.
Tento přeplatek nám byl vrácen dne 2.10.2017 na náš účet.
Od té doby nám žádná faktura nepřišla, přestože jsme ji urgovali.
Urgence:
15.12.2018 / pí. Tučková, Matoušková
4.2.2019 / pí. Vocílková
13.2. 2019 / pí. Vocílková
Vždy nám bylo přislíbeno zaurgování vystavení vyúčtování, ale nic se nestalo.
Dokonce nám byla k 1.10.2018 navýšena zálohová platba, přestože jsme neobdrželi roční vyúčtování a tudíž jme neměli ani informaci o stavu našich plateb.
K datu 15.3.2019 jsme ukončili smlouvu s organizací STABIL ENERGY a zaslali stav elektroměru jak STABIL ENERGY tak i ČEZ Distribuci.
Doposud jsme ale celkové vyúčtování neobdrželi.


Požadované řešení

Provést konečné vyúčtování za období od posledního vyúčtovacího/fakturačního období 11.5.2016 - 11.5.2017 (zaslané dne 19.9.2017) - ke dni ukončení smlouvy (15.3.2019).
Od 19.9.2017 jsme žádné další vyúčtování neobdrželi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 11:08, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2019 13:41, před 6 lety

Dobrý den paní Chrastecká,
bohužel se mi nepodařilo Vás dohledat v systému, prosím přesnější identifikaci odběrného místa.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 07:30, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 11:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.