Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#32406Odpuzovač krtku v hodnote 150 kc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 6 lety

marek hohn

Znění stížnosti

Dobry den v sobotu dne 27.4 2019 jsem koupil na prodejnĕ v Prostějově plašič krtku v hodnotě 150 kč doma jsem zjistil že nevydává žadny zvuk takže jsem ho nechal v nedelu na sluničku aby se to nabylo ale nic v pondeli jsem se rozhodl vyměnit za funkčni neboť to potřebuju mam to do prodejny 30km a casově jsem dost vytižen prijel jsem na prodejnu v 18.00 hod kde byli prodavači kteri mi to nemužou vzit nebot vedouci tam byva do 17 hod když jsem žadal aby mu zavolaly že chci pouze viměnit kus za kus že nebudu jezdit kvuly 150 korunam že to si rovnou mužu znovu koupit tak byla stejne neochota vyřešit a pozdejši školeni prodavaču že je to napsane na vašich strankach že reklamace se vyřizuji do 17.h jsem na prodejne vyrobek ktery jsem chtel vymenit rošlapal zatim a doufam že už nikda ne nesetkam s takovou neochotou a jsem rad za tuhle skušenost nebot jsem premišlel o koupi vodarny a sekaciho traktorku po tehle skušenosti vim že tuhle prodejnu nenavštivym hloupich 150 kc s pozdravem Hohn marek


Požadované řešení

Vyškolit perzonal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 14:40, před 6 lety

Ustanovení § 19 odst. 2 zákona č, 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, říká, že "V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace."

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2019 09:40, před 6 lety

Dobrý den, pane Hohne,
velice nás tato záležitost mrzí a chtěl bych se za ni omluvit. Našim cílem je maximální podpora zákazníkům ze strany našich zaměstnanců prodejen. V tomto případě došlo k selhání jednotlivce. Regionální vedoucí prodejn Vás proto kontaktoval, aby celou záležitost napravil a vyřešil.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Patrik Chrudimský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2019 08:44, před 6 lety


marek hohn

Regionálni vedoucí mě telefonoval po pár hodinach od napsáni omluvu jsem přijal a mrzi mě že za 150 kc muselo byt takove halo dekuju vám a i vedoucím z firmy hecht s pozdravem M. Hohn

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 09:55, před 6 lety

Dobrý den, pane Hohne,

děkuji Vám za pochopení.

Patrik Chrudimský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.5.2019 11:09, před 6 lety


marek hohn

Hodnocení:

Komentář: Dekuju