Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dome kde bydlím jsem potkala paní doručovatelku, ptám se jí zda mám nějakou poštu. Paní mi odpoví, že dnes poštu nedoručuje, jenom přinesla do domů nějaké rekomando. Prý každý den pošta listovní zásilky nedoručuje-nejsou lidí. Včera 29.4. jsem byla na místní poště v Letnanech odeslat 4 obyčejné dopisy na Slovensko, zaplatila jsem něco kolem 160 Kč. Zdvořile se ptám pracovníka u přepážky za jak dlouho to bude na Slovensku ? Citují: paní to víte je to až na Slovensko takže 5-6 dnů. To už si opravdu děláte prdel? Když stal obyčejný dopis 1 Kč tak byl na Slovensku druhý den po podání. Píší z vlastní zkušenosti, měla jsem na Slovensku rodiče. To je opravdu do nebe volající, jaký kverulanti řídí poštu. Vím, na poštu se tak trošku vždy nadávalo i když podávala mnohem, mnohem lepší výkony než je tomu dnes. Pracovala jsem u pošty hodně let ve funkci jak vedoucí podací pošty, tak i dodací pošty. Vedete to opavdu od deseti k pěti, hlavně ty předražené služby, které nedovedete řádně poskytovat. Mohu jen litovat Vašich zaměstnanců. Děkuji za odpověd. Petrova.
listovní zásilka
neznám
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman