Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes na poště 15800. Vzal jsem si lístek na balíky. Mladý pan u balíků nepřijal za 25 minut ani jednoho člověka, chvíli psal, většinou si povídal s kolegy. Na můj dotaz, zda někoho bude přijímat, mě poslal někam. Vedle mě cizinci hodinu čekali na czechpoint, který nefungoval, ovšem lístky vydávali, když se po hodině klienti rozčilovali, tak jim odpověděli "my se teda omlouváme".
Proč vedlejší pošta 15500 funguje bezvadně, přestože mají více klientů, zatímco 15800 nefunguje vůbec, navíc jsou extrémně arogantní? A není to tím, že na 15800 je málo lidí, jen nic nedělají.
Raději 15800 zavřete, prostory přenechejte, přidejte na mzdě 15500 a agendu 15800 předejte 15500.
Veřejná a nealibistická omluva vedení pobočky za okrádání klientů o čas, vyvěšená na nástěnce, náprava procesů
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.