Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.4.t.r. mi bylo dodáno zboží zakoupené na www.postazdarma.cz. Dne 11.4. jsem písemně odstoupila od kupní smlouvy dle zákona a na složitým způsobem zjištěnou adresu pro vrácení zboží - nebyla uvedena na www stránkách - jsem zboží doporučeně odeslala prostřednictvím ČP s příplatkem za SMS potvrzení o doručení, které mi bylo dne 12.4.2019 potvrzeno. Do odstoupení jsem jasně napsala, že chci vrátit peníze zpět na účet a číslo účtu, přesto mi nabídli e-mailem náhradu formou slevového kuponu a moje zákonné vrácení evidují jako reklamaci! Žádný slevový kupon pro další nákup nechci - již v budoucnu nehodlám tento pofiderní e-shop využít. Přes několikeré urgence o vrácení předem zaplacené částky za zboží včetně nákladů poštovného mi dnes 30.4. bylo napsáno, že na vyřízení mé reklamace mají 30 dní. Pokud společnost komunikuje, tak velmi sporadicky a především rozporuplně. Jedná se o nekalé obchodní praktiky a klamavé jednání se zákazníky - prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.
Okamžité vrácení částky 756,- Kč na můj účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo náleží spotřebitelce i v případě, že zboží ještě nepřevzala, jak vyplývá ze směrnice 2011/83/EU. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
pokud máte jakýkoliv dotaz obraťte se prosím na nás přes náš email nebo telefonní linku a my Vám poradíme.
S přátelským pozdravem
Pošta Zdarma
Barbara | Specialistka zákaznické péče
email: info@postazdarma.info
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.
Spotřebitelka již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.