Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#32413Společnost nevrátila peníze zpět na účet po zákonném odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 6 lety

Ilona Kubová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.4.t.r. mi bylo dodáno zboží zakoupené na www.postazdarma.cz. Dne 11.4. jsem písemně odstoupila od kupní smlouvy dle zákona a na složitým způsobem zjištěnou adresu pro vrácení zboží - nebyla uvedena na www stránkách - jsem zboží doporučeně odeslala prostřednictvím ČP s příplatkem za SMS potvrzení o doručení, které mi bylo dne 12.4.2019 potvrzeno. Do odstoupení jsem jasně napsala, že chci vrátit peníze zpět na účet a číslo účtu, přesto mi nabídli e-mailem náhradu formou slevového kuponu a moje zákonné vrácení evidují jako reklamaci! Žádný slevový kupon pro další nákup nechci - již v budoucnu nehodlám tento pofiderní e-shop využít. Přes několikeré urgence o vrácení předem zaplacené částky za zboží včetně nákladů poštovného mi dnes 30.4. bylo napsáno, že na vyřízení mé reklamace mají 30 dní. Pokud společnost komunikuje, tak velmi sporadicky a především rozporuplně. Jedná se o nekalé obchodní praktiky a klamavé jednání se zákazníky - prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky 756,- Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 14:18, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo náleží spotřebitelce i v případě, že zboží ještě nepřevzala, jak vyplývá ze směrnice 2011/83/EU. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 07:38, před 6 lety

Dobrý den,
pokud máte jakýkoliv dotaz obraťte se prosím na nás přes náš email nebo telefonní linku a my Vám poradíme.

S přátelským pozdravem

Pošta Zdarma
Barbara | Specialistka zákaznické péče
email: info@postazdarma.info

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 08:02, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 09:14, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.