Společnost


AKVA - FITING HK spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32415Specifikace faktur

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2019, před 6 lety

Přemysl Kalenský

Znění stížnosti

Dne 12. 4. obdržel jsem přiloženou fakturu za instalatérské práce bez řádné specifikace položky montáž. Proto jsem požádal přiloženým e-mailem 21.4. technika pana B. o bližší specifikaci položky za montáž, vzhledem k tomu, že se mi tato zdála nepřiměřená odvedené práci. Pan B. neodpověděl a tak jsem 26.4. telefonicky urgoval odpověď a bylo slíbeno, že se vyjádří v pondělí 29.4., ale k tomu nedošlo. Ve faktuře mám stanoven termín úhrady pod pohrůžkou penalizace a zřejmě z těchto důvodů jmenovaný nechává běžet čas.

Prosím o vyrozumnění zmíněné firmy, že zákony se mají dodržovat a že jejich neplnění může hrozit pokutou.

Děkuji.


Produkt

Napojení dešťového svodu do sběrné nádrže a vývod na stávající zahradní vodovod.


Požadované řešení

Specifikace ve smyslu zákona č. 235/2004 §28 a §29 pís.f a sleva na sazbu místně běžnou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 15:08, před 6 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. K náležitostem patří i údaj, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná. Dle komentářové literatury k zákonu o ochraně spotřebitele, není tato povinnost splněna obecnou formulací, jako je například "okrasné dřeviny" namísto vyjmenování jednotlivých druhů rostlin. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

V případě, že ani po výzvě společnost nevydá doklad se zákonnými náležitostmi, se společnost dopouští správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Spotřebitel také může uplatnit reklamaci díla, neboť zhotovitel díla (společnost) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.