Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes cca 16:18 jsem v pobočce Brno ul. Podpěrova byla vrátit pivní lahve a kastl.
V této pobočce není možné vrátit kastl automaticky, ale musí se zvonit na obsluhu, která přijde a vloží do lahvomatu závaží a kastl si od zákazníka přebere.
Po cca 15 min stání, čekání a zvonění (i když bylo vidět, že tam zaměstnanci jsou) nikdo nepřišel, odjela jsem se záměrem najít zaměstnance, který mi někoho zavolá.
Ihned co jsem odjela ze skladu lahví vyšla paní Olina, rychle jsem šla za ní a ptala se zda mě může obsloužit, sdělila jen ne a rychle se šla schovat zpět do skladu, volala jsem na ni zda mi může někoho alespoň zavolat, velmo atogantně a z dálky odpověděla, ne tady nikdo není a schovala se.
U uzenin jsem si tedy nechala zavolat paní vedoucí, došla za dalších min 5 min, takže to už jsem tam stála asi 20 min celkově. Obsloužila mě a když jsem se jí zeptala na chování paní Oliny a zda nejde tento systém vracení vyřešit nějak efektivněji, začala komunikovat také velmi arogantně, odsekávala a pak odešla.
1. Chci si stěžovat na chování obou žen. Po této zkušenosti popravdě ani nemám chuť jit k vám ještě někdy nakupovat, když vidím jak si svých zákazníků vážíte a chováte se k nim, včetně vašich vedoucích!
2. Čekat 20 min než někdo příjde a obslouží mne u lahvomatu je naprosto nepřijatelné
Vyřešit obsluhu u lahvomatu, případně vyměnit za nový, kde není nutná přítomnost zaměstnance
Naučit své zaměstnance slušného chování!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.
Prodejce se musí řídit při výkupu vratných zálohovaných obalů mimo jiné ustanovením § 9 odst. 4, 5 zákona č. 477/2001 o obalech, který závazně stanoví následující povinnosti podnikatele:
4) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží.
(5) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Pokud společnost neplní řádně povinnost obaly vykupovat, může se dopouštět přestupku dle § 44 odst. 2 písm. f) zákona o obalech, za který jí může být uložena sankce do výše 500 000 Kč. Příslušným dozorovým orgánem je dle § 36 zákona o obalech Česká obchodní inspekce, které je možné podat podnět zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.