Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 30.4.2019 jsem na dálku uzavřel smlouvu s UberEats kde jsem si objednal 2x Maestro Velke McMenu +omáčky, z toho jeden burger nedorazil a jidlo bylo studene, burgry rozsipane (podle mě když je určené k okamžité konzumaci již není vhodné k jídlu), při pokusu o kontakt "UberEats" ze mě všichni na "chat podpoře" měly pěkný den že něco požaduji, na dotaz kdy mi pošlou potvrzení o reklamaci nebo nebo reklamační protokol mi napsali že přejí hezký den, a chat ukončili.. tímto prosím o kontrolu UberEats a jejich postupů při reklamaci a při prodeji.. stále odmítají jakýkoliv tel. kontakt případně osobní.. při mé snaze. rád bych dostal zpět své peníze za nepoživatelné a nekompletní jídlo. Předem velice děkuji.
vrácení kupní ceny + kompenzace
|
Tweet |
Pokud pokrm neodpovídá sjednané, nebo očekávatelné kvalitě, má spotřebitel právo jej reklamovat. Blíže se problematikou zabýváme ve článku, který lze vztáhnout i na rozvážkoví služby zde:https://www.dtest.cz/clanek-6317/nebojte-se-reklamovat-jidlo-v-restauraci
Nepřijme-li, nebo nevyřídí-li společnost reklamaci řádně dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, dopouští se přestupku za který jí může Český obchodní inspekce udělit sankci. Podnět je možné podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.