Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Bez mého vědomí či souhlasu jste předali cizi osobě mé osobní informace a detaily z mého účtu na vaší pobočce.
Informace o mém tarifu , platbách a čísle účtu.
Daná osoba neznala přístupový kód ani neměla u sebe můj občanský průkaz. Znala pouze mé rodné číslo.
Tímto jste se tedy dopustili trestního činu
neoprávněného nakládání s osobními údaji .
Účet T-mobile , Paušál
Omluva a vysvětlení chování vašich zaměstnanců.
Mimosoudní řešení.
|
Tweet |
V případě podezření na spáchání trestného činu je nutné podat trestní oznámení u orgánů činných v trestním řízení, například tedy na policii ČR.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.