Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den, 15.2 jsme zakoupili vůz Nissan Almera Tino 1.8. Benzín SPZ 9B57866.Vcelku to bylo pěkné auto a bylo nám pěkně prezentováno tak jsme šli na zkušební jízdu a rozhodli se pro koupi.Bylo nám prezentováno že je po 1.majiteli což u přepisu jsme zjistily že jsme 5.majitele. Když jsme odjížděli z přepisu vozidel pokoušeli jsme se zatopit ,ale marně regulátor topení nefungoval tak jsme jeli poprvé reklamovat vadu , bohužel nám bylo sděleno že některé součásti jsou na hraně životnosti tudíž nás odpalovali ( tuto stížnost jsem tu již řešil ) tak jsem to nechal na vlastní náklady opravit.... Jenže teď nastal další problém po výměně filtru a oleje která se prováděla 22.2.2019 jsem zjistil že když najedu cca 1500-1800 km tak olej zmizí volal jsem tedy do Áček a bylo mi sděleno že jsem podepsal zvýšenou spotřebu oleje,stim jsem tak nějak počítal ale je rozdíl když zmizí pár deci nebo když zmizí olej uplne. Auto bylo na prohlídce a nekape zněj ani kapka oleje tudíž i naprostý laik ví že to jde do motoru ale pro jistotu jsem koukal na koncový výfuk a ten je úplně špinaví od zaschlého oleje tím pádem je to chyba na straně Áček po telefonim rozhovoru když jsem se zeptal jaký je rozdíl mezi nadměrnou spotřebou a úplnou spotřebou odpověď se mi nedostala. AAA Auto potřebuje ke všemu servisní správu ,ale ta stojí čas i peníze nechápu tedy proč tam mají své mechaniky děkuji s pozdravem Kout
Nissan Almera Tino 1.8 benzín 9B5 7866
Oprava na náklady AAA Auto ,nebo kompenzace v cenovém rozsahu vozidla
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/. Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, mohl by spotřebitel namítat neplatnost této smlouvy. Musel by však prokázat, že byl prodávajícím uvedena v omyl.
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Koute,
jak jsem Vám již odpovídala ve věci Vaší předešlé stížnosti - nestačí stále telefonovat, je potřeba, abyste se k podání reklamace osobně dostavil na kteroukoli naši pobočku reklamaci sepsat - jen tak může být následně posouzena. Servisní zpráva vyřízení reklamace pomůže urychlit.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Auto jsem již předal k reklamaci , bez servisní zprávy.Nerad bych dostal vyrozumění že závadu způsobil mechanik který hledal závadu děkuji Kout
Vážený pane Koute,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací zabývali. Reklamace byla tedy posouzena a já věřím, že jste o výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,byla mi nabídnuta kompenzace oprava za 11000 Kč ,ale tak že společnost AAA Auto zaplatí 5000 a já zbytek tudíž 6000 samozřejmě jsem stim nesouhlasil .A dnes mi bylo sděleno že oprava je zamítnuta a mohu dostat jako kompenzaci 7000 Kč bohužel stim take nesouhlasím když oprava bude minimálně 15-20tisic u neautorizovaného servisu a společnost AAA Auto mi ji odmítá opravit . Tudíž jsem velmi nespokojen a dále to hodláme řešit děkuji Kout
Vážený pane Koute,
znovu jsem Vaši záležitost prověřila a podle mých posledních informací jste naši nabídku na pobočce přijal. Záležitost tak byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.