Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
19.10.2018 jsem zaplatil VIP na seznamce zhavasetkani.cz ale rozmyslel jsem se a zažádal o zrušení v termínu dle obchodních podmínek. 5.12.2018 přišlo potvrzení že VIP bude zrušeno 17.1.2019. ale po čase mi začali chodit upomínky na nezaplacené členství VIP.Myslel jsem že jde o omyl když mě skončilo VIP k 17.1.2019.Ale začali přicházet i výhružné dopisy od společnosti AUER WHITE THIEL na zaplacení 101,35 eur.Zkoušel jsem společnost kontaktovat ale zprávy nejdou doručit nebo neodpovídá. Tak jsem zkusil napsat na SUPPORT a tam mi bylo odepsáno že jsem sám anuloval výpověď tím že jsem klikl na zelené tlačítko PŘEJI SI DÁLE FLIRTOVAT. Vůbec jsem to netušil a ani nenašel v obchodních podmínkách. Bylo tam jen zelené pole s nápisem TEĎ FLIRTOVAT DÁL.a vůbec to nevypadalo jako anulování. Sice mě opět zrušili VIP ale k 16.7.2019 To znamená platit za dvojí období plus poplatky. Teď nevím co mám dělat, kdo má pravdu protože mě na anulování nikdo neupozornil. Stále si myslím že je platná první výpověď mám strach že i kdybych zaplatil budou mě upomínat dál
seznamka PAIDWINGS AG zhavasetkani.cz
zrušení vymáhaného poplatku
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli.
Dle našeho názoru byla výpovědí smlouva řádně ukončena. Aby společnost mohla požadovat zaplacení poskytnutí služeb, musela by prokázat existenci nového smluvního vztahu.
Aby tak společnost měla nárok na zaplacení služby, muselo by být stisknutí daného "tlačítka" považováno za uzavření nové smlouvy, o čemž by však spotřebitel musel být dostatečně informován. Podnikatel totiž má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.