Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží mělo být doručeno do 45 dní s požadavkem placení předem. Objednávka byla zaplacena 14.3.2019 a do dnešního dne (1.5.2019) nebyla doručena. Firmu, která je zprostředkovatelem není možné kontakovat emailem ani telefonicky.
Objednávka byla vytvořena na webu levne-hracky-eshop.cz, s provozovatelem: Zboží ze skladu s.r.o., se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10
IČO: 07674520.
Bylo objednáno zboží: Velké plyšové boxovací rukavice pro děti, Spiderman a Hulk Avengers+ v ceně 496 Kč. Platba byla zaslána na účet uvedený v emailu, který přišel s potvrzením objednávky tj.
ČÍSLO ÚČTU: 2001544172/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1902021682
Jak již bylo řečeno s provozovatelem jsem se několikrát pokoušela spojit, ovšem neúspěšně. Emaily se vrací, telefon nezvedá a hlasová schránka je plná.
Požaduji tedy vrácení peněz na účet, ze kterého bylo placeno.
Velké plyšové boxovací rukavice pro děti, Spiderman a Hulk Avengers+ v ceně 496 Kč.
Vracení peněz na účet, ze kterého provozovatel obdržel platbu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.