Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dne 26.3. jsem reklamovala montáž kuchyňského ostrůvku. Bohužel bez uznání reklamace. Chybu jsem jasně popsala (viz níže) a přiložila fotky, ze kterých je chybná montáž patrná na první pohled. Dále jsem žádala o překontrolování ceny za celkovou práci, neboť se mi zdála příliš vysoká. K tomuto požadavku jsem vyjádření neobdržela. Níže uvádím popis dané reklamace.
Levá část kuchyňského pultu (pohled z fotografie) je v pořádku. V pravé části měl být použit pouze jeden velký panel (místo panelu, který patří na pravý bok a uřezané časti velkého panelu), tzn. celá zadní strana měla být sestavena ze tří panelů, jak je zřejmé již při pohledu do faktury s nakoupeným zbožím, potřebným k této montáži. Ráda bych tedy požádala o opravu zadní pravé strany pultu a pravého boku, který je ukončený tatkéž špatně (uřezanou částí z velkého panelu a zakončen přeložením zadního panelu). Byla bych ráda, aby pravý bok pultu byl ukončený stejně jako levý.
Dále bych Vás ráda požádala o přepočítání celkové ceny za montáž. Jednalo se pouze o:
zkrácení výšky čtyř panelů
seříznutí boční strany jednoho panelu
zkrácení délky pracovní linky
instalace lišty k připevnění panelů na zadní stranu pultu
montáž dvou úchytek na dvířka
montáž lišty na kuchyňské pomůcky
Za tuto práci jsem zaplatila 3362 CZK. Toto je cena, kterou si účtujete za drobné úpravy?
Děkuji,
Jaroslava Škapová
Ikea - montáž
Žádám opravu montáže na části kuchyňského ostrůvku a zakoupení jednoho velkého krycího panelu, který byl rozřezán na dvě části a instalován na nesprávné části ostrůvku. Dále žádám o přehodnocení ceny za montáž.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (montáž kuchyňského ostrůvku). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla.
V daném případě bude rozhodující, zda zhotovitel postupoval dle pokynů spotřebitelky (pokud byly sjednány určité vlastnosti objednané věci, musí také zhotovená věc těmto vlastnostem odpovídat, v opačném případě je vadná).
Cena za dílo, která byla sjednána při uzavírání smlouvy je pro spotřebitele i zhotovitele závazná. Navýšení ceny díla připadá v úvahu pouze v případě, že cena nebyla sjednána fixně, ale odhadem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.