Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem teplaky zn. Adidas - zmolkovani v rozkroku, pozadovala jsem vraceni penez. Koupeny 14.3.2019 v A3 SPORT s.r.o.,OC Cerny most,reklamace na prodejne v Mlade Boleslavi 26.3.2019 a vyrizeno 23.4.2019. Teplaky jsem mela 2x na sobe,bezne noseni,zadna jizda na kole apod.,co zminovala pani/slecna po telefonu na rekl. oddeleni,kam jsem volala,cislo mi dali na prodejne,po dotazu,ze co mam delat,kdyz se zamitnutim nesouhlasim rekla,ze mi nemuze radit,jak mam postupovat proti jejich spolecnosti.V oduvodneni je,ze se nejedna o vyrobni ani snizenou kvalitu materialu, ale vykazuje znamky mechanickeho poskozeni,pry konzultovano i s jednatelkou spolecnosti.Stejne teplaky jsem koupila (jinou barvu a levneji) v jinem obchode 21.3.2019,o nekvalite (muj nazor) jsem jeste nevedela. Ty jsem mela jen jednou a dopadly stejne,ale reklamace vyrizena - uznana.
Teplaky Adidas ADU 0468 E 3S T PNT FT vel.M
Vraceni penez.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.