Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32447Pochvala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2019, před 6 lety

Jana Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, stěžovat si mohu, pokud mí pošta posle sms, že mi bude následující den doručena zásilka a následující den mi příjde další, že je zásilka připravena na poště k vyzvednutí!
Jediný pošťák Ondřej Dvořák je stoprocentně spolehlivý a mohu se spolehnout, že zásilku doručí skutečně do ruky. Chtěla bych mu touto cestou moc poděkovat a litovat poštu, že takových lidí nemá víc.
Moc děkuji Nováková


Požadované řešení

Zaplatit pracovníky, aby měli zájem a zásilky doručovali


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 11:53, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.