Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, stěžovat si mohu, pokud mí pošta posle sms, že mi bude následující den doručena zásilka a následující den mi příjde další, že je zásilka připravena na poště k vyzvednutí!
Jediný pošťák Ondřej Dvořák je stoprocentně spolehlivý a mohu se spolehnout, že zásilku doručí skutečně do ruky. Chtěla bych mu touto cestou moc poděkovat a litovat poštu, že takových lidí nemá víc.
Moc děkuji Nováková
Zaplatit pracovníky, aby měli zájem a zásilky doručovali
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.