Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.3.19 OBJEDNÁVKA
7.3.19 POTVRZENÍ O PŘIJETÍ PLATBY
DOBA DODÁNÍ 7-15 DNÍ
POSÍLÁM DALŠÍ DOTAZ OHLEDNĚ DODÁNÍ
29.3.19 ODPOVĚĎ: OMLUVA, ZBOŽÍ DODAJÍ DO 10 DNÍ
13.4.19 ODPOVĚĎ: NĚKTERÉ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NEMAJÍ A VRÁTÍ PENÍZE, POSÍLÁM IBAN, BIC...
13.4.19 EMAIL O ODESLÁNÍ ČÁSTI OBJEDNÁVKY
20.4.19 EMAIL, ŽE DO 48 HODIN OBDRŽÍM EMAIL O VYSTAVENÍ REFUNDACE
OPĚT SE NIC NEDĚJE, POSÍLÁM DALŠÍ EMAIL
25.4.19 ODPOVĚĎ: ŽE SE OZVOU
30.4.19 JSEM OBDRŽELA ČÁST OBJEDNÁVKY
2.5.19 BEZ ODPOVĚDI
Tento celý proces mě stál spoustu času.
Po dvou měsících jsem obdržela část zaplaceného zboží.
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží nebo v jiném množství, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání chybějící věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.