Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32450Doručování rozbitých balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2019, před 6 lety

Helena Backová

Znění stížnosti

Dne 26.4.mi pošta doručovala balík DR0385807558L. Obsah balíku, i když byl řádně zabalený, byl rozbitý, tudíž mi ho doručovatel ani nevezl a vrátil ho zpět jako poškozený. Volala jsem odesilateli a ti mi obratem poslali nový balíček. I přesto, že na balíku je velkým černým fixem napsané pozor křehké, tak i přesto obsah balíku opět rozbitý. Jedná se o léčivý olej pro koně v plastové láhvi. Tak by mě tedy zajímalo, kdo zjistí viníka a hlavně kdo to zaplatí, protože to jsou vcelku drahé věci. Navíc za poslední měsíc a půl už je to čtvrtý balík, který mi přišel s rozbitym obsahem i přesto, že jsem platila vysoké poštovné kvůli tomu, že to je křehký obsah. Nechápu chování vašich zaměstnanců, a už vůbec nechápu českou poštu, že s tím nic nedělá. Protože kdyby to řešila, tak by případů ubyvalo, ale bohužel toho přibývá. Dále mi přišly dvě sms zprávy, že mi budete doručovat balik DR3418488026U a co bohužel, cekam doma zbytečně, protože nic nepřišlo. Takové služby mě opravdu pěkně štvou. Zaplatit ano a dostat co jsem zaplatila ne. Můžete mi prosím tedy napsat, kdo nám obyčejným uživatelům, pomůže?!!!!. Ne spokojená zákaznice Backová


Požadované řešení

Slušné jednání ze strany české pošty a jejich zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 10:55, před 6 lety

Pokud Česká pošta eviduje podání zásilky, odpovídá samozřejmě za její ztrátu, poškození a také dokonce za úbytek jejího obsahu do výše uvedené ceny zásilky. U poškozené zásilky je oprávněný k podání reklamace vždy její adresát, avšak u nedodané zásilky je to naopak její odesílatel, který disponuje potvrzením o jejím podání – tedy podacím lístkem. Byla-li zásilka poškozena, je vhodné uplatnit reklamaci.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.