Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32451Nedodržení smluvených podmínek , ztráta důvěry v produkt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2019, před 6 lety

Petr Švamberg

Znění stížnosti

Dne 30.4. jsem objednal prosukt Heart Tonic a 2.5. mi služba PPL doručila balíček. Potud je vše OK. Po zaplacení jsem zásilku otevřel a zjistil , že neobsahuje bolení DVĚ , jak bylo domluveno , ale pouze jedno , za cenu dvou. Na faktuře , kterých si sám mohu vytisknout za 5min. 100 ks nebyl ani podpis , ani razítko a hlavně žádné spojení , aby měl zákazník co nejvíce ztíženou zpětnou vazbu na dodavatele. Ztratil jsem tak v dodaný produkt / lék / důvěru.


Požadované řešení

Navrhuji dodaný produkt vrátit a dostat zpět vydanou částku / produkt + poštovné / včetně poštovného nazpět. Nadále s firmou DEV Logistics Ltd. nechci mít nic společného. Nebude-li s firmou slušné jednání , jsem hotov se s plnou vervou obrátit na média a dosáhnout svého , neboť jsem zákazník slušný a na slušné jednání mám právo i lidsky i ze zákona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 12:26, před 6 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt z EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.