Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v dubnu jsem si aktivovala seznamku be2 ,kde jsem na zkoušku zapaltila 149 kč na měsíc,za aktivizaci účtu. Nikdo mě neupozornil, že po měsíci mi z ničeho nic bude účtován další poplatek a to 2247 Kč,které mi včera strhli z účtu,z čehož jsem byla celkem v šoku. A,že se automaticky prodlužuje prémiové členství.O seznamku opravdu už nemám zájem,dnes ,brzy ráno jsem psala výpovědní mail na zákaznický servis i panovovi Hlaváčkovi a dokonce poslala doporučeně! výpověď ke smlouvě na ,už vámi zmiňovanou adresu do Luxemburska.Bude to stačit?Můžu si účet deaktivovat nebo počkat na jejich vyjádření,a následně ho deaktivovat?Děkuji Anderlová
Seznamka be2
Ukončení smlouvy
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslal, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku. Spotřebitelce doporučujeme ponechat si doklady o vypovězení smlouvy.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.