Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží,protože už nedodávají zboží na dobírku,zaplatila jsem částku převodem z uctu,kterou mi určili. Bohužel zboží nedodali a když jsem se ptala proč,odpověděli,že jsem zaplatila málo a že mi budou peníze vráceny. Vrátili mi o 516 Kč méně. Na dotaz,kdy mi vrátí zbytek,napsali,že už je vše vyřízeno. Bohužel komunikují jen anglicky,takže vše musím řešit přes internetový překladač a oni zřejmě ty mé připomínky taky,protože jim píši česky. I když jsem jim poslala i výpis z účtu,kde byla zaslaná platba i jejich vrácená částka,přesto tvrdí,že je vše v pořádku vyřízeno. Na otázku,za co jsem tedy zaplatila těch 516 Kč,už neodpověděli.
Tenisky, ponožky,omotavky na tenis.raketu
Vrátit 516 Kč, které neoprávněně získali.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele (stránky v čj, možná platba v českých korunách), řídí se smluvní vztah českým právem.
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.