Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#3246Dodavatel zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2014, před 11 lety

Petr Semela

Znění stížnosti

Již několik měsíců usiluji přes slevový portál berslevu.cz o zaslání přesného kontaktu na dodavatele zboží mobilního telefonu ale jen si mě předávají mezi sebou a zasílají mylné informace.Mimo to již před měsícem (22.4.2014)jsem přes portál vaše stížnosti.cz požadoval o nějaký kontakt nebo o přesné informace jak postupovat reklamací na dodané zboží a žádná odezva....musím konstatovat že internetový obchod berslevu.cz nemá ve svých obchodesch a dodavatelích jasné pravidla a řídí se heslem prodat a pak ruce pryč...nemá cenu se soudit o 1500Kč jen tento obchod ve mě stratil veškerou důvěru a nedoporučuji na další nákupy ostatním ....
s pozdravem Semela Petr


Produkt

Dotykový smartphone na 2 SIM karty s Androidem 4.1 a fotoaparátem 2 MPX na berslevu.cz


Požadované řešení

dodavatel na reklamaci nebo internetový portál vyřešení reklamace - oprava nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 14:16, před 11 lety

V tomto případě je slevový portál povinný sdělit, kdo je smluvním partnerem spotřebitele. V případě, že takovou informaci odmítá sdělit, odpovídá on sám za škodu, která spotřebiteli porušením povinnosti vznikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 14:15, před 10 lety

Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.