Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již několik měsíců usiluji přes slevový portál berslevu.cz o zaslání přesného kontaktu na dodavatele zboží mobilního telefonu ale jen si mě předávají mezi sebou a zasílají mylné informace.Mimo to již před měsícem (22.4.2014)jsem přes portál vaše stížnosti.cz požadoval o nějaký kontakt nebo o přesné informace jak postupovat reklamací na dodané zboží a žádná odezva....musím konstatovat že internetový obchod berslevu.cz nemá ve svých obchodesch a dodavatelích jasné pravidla a řídí se heslem prodat a pak ruce pryč...nemá cenu se soudit o 1500Kč jen tento obchod ve mě stratil veškerou důvěru a nedoporučuji na další nákupy ostatním ....
s pozdravem Semela Petr
Dotykový smartphone na 2 SIM karty s Androidem 4.1 a fotoaparátem 2 MPX na berslevu.cz
dodavatel na reklamaci nebo internetový portál vyřešení reklamace - oprava nebo vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě je slevový portál povinný sdělit, kdo je smluvním partnerem spotřebitele. V případě, že takovou informaci odmítá sdělit, odpovídá on sám za škodu, která spotřebiteli porušením povinnosti vznikne.
Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.