Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den jmenuji se lubos stepnicka cislo smlouvy 8016049 mam problem ze jste mi odpojili na dalku televizi a nechci prijit ani o internet ja jsem vam se za mesic duben zaplatil vse me sedelo na slozence i dluh jsem platil a stejnak my vse prislo na spatek ted vam budu zase 7 vse odesilat ale bjim se toho ze to prijde zase zpet a prosim nedejte zeme neplatice ja platim ale za to ze nekde je chyba a vse prijde zpet ,prosim o vyjadreni tohoto problemu .dekuji a jestli me odpojite internet tak nebudu moct na pc kvuli fakturam.a prosim o odpoved na imail .hezskz den stepnicka
8016049
byla mi vzpnuta na dalku televize
|
Tweet |
Společnost má povinnost zpřístupnit sjednané služby. Spotřebitel má zase povinnost za služby v dohodnutých termínech zaplatit.
V případě, že došlo k odpojení služby bez porušení smlouvy zákazníkem, musí poskytovatel služby prokázat, na jakém základě došlo k odpojení. Pokud došlo k pochybení společnosti, odpovídá za škodu, kterou tím způsobila a mělo by dojít k připojení zdarma.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.