Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32460Zaplacena faktury za sluzby mi byla zpet odeslana

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2019, před 6 lety

Lubos Stepnicka

Znění stížnosti

dobry den jmenuji se lubos stepnicka cislo smlouvy 8016049 mam problem ze jste mi odpojili na dalku televizi a nechci prijit ani o internet ja jsem vam se za mesic duben zaplatil vse me sedelo na slozence i dluh jsem platil a stejnak my vse prislo na spatek ted vam budu zase 7 vse odesilat ale bjim se toho ze to prijde zase zpet a prosim nedejte zeme neplatice ja platim ale za to ze nekde je chyba a vse prijde zpet ,prosim o vyjadreni tohoto problemu .dekuji a jestli me odpojite internet tak nebudu moct na pc kvuli fakturam.a prosim o odpoved na imail .hezskz den stepnicka


Produkt

8016049


Požadované řešení

byla mi vzpnuta na dalku televize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 10:54, před 6 lety

Společnost má povinnost zpřístupnit sjednané služby. Spotřebitel má zase povinnost za služby v dohodnutých termínech zaplatit.

V případě, že došlo k odpojení služby bez porušení smlouvy zákazníkem, musí poskytovatel služby prokázat, na jakém základě došlo k odpojení. Pokud došlo k pochybení společnosti, odpovídá za škodu, kterou tím způsobila a mělo by dojít k připojení zdarma.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 05:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.