Společnost


Varicofix LLC

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32461Reklamace gelu VaricoFix

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2019, před 6 lety

Eva Vrbatová

Znění stížnosti

průběžná korespondence s dodavatel

Dobrý den, musím Vám s lítostí sdělit, že přípravek od vas me v sebemenším nepomohl, žádná patrná změna není vidět ani pod lupou.
Proto jsem nucena gel reklamovat a odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu škody, kterou jsem utrpěla.

Trochu nerozumim dvema vecem a to, ze v podminkach o vraceni pisete o vraceni ve dvou pripadech vzdy jen neporusene baleni do deseti dnu a mimo to v reklame o vsech plusech gelu, ze v pripade asi neucinnosti a zadnych vysledcich zlepseni, lze vratit zpet a vratite penize.
To si odporuje, pokud tedy gel pomaha kazdemu... A kazdy prece musi vyzkouset a kdyz se neprokaze zlepseni, pak je reklamace...ne !?

Dobrý den, musím Vám s lítostí sdělit, že přípravek od vas me v sebemenším nepomohl, žádná patrná změna není vidět ani pod lupou.
Proto jsem nucena gel reklamovat a odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu škody, kterou jsem utrpěla.
Dobrý den,



reklamace probíhá elektronickým způsobem. prý :-)


V případě nespokojenosti musíte nám zaslat obratem reklamační email na výše uvedenou emailovou adresu (support@varicofix.com). Reklamační a záruční podmínky najdete na oficiální webové strance produktu http://www.varicofix.com/cz-official-site-s4/.

stránka http nefunguje

DÚVOD - NEBYLY SPLNĚNY OČEKÁVÁNÉ BODY VE VAŠÍ REKLAMĚ, ZŘEJMĚ VADY V KVALITĚ, ANI ZNÁMKA ZLEPŠENÍ ZA 3-4 TÝDNY DENNÍHO UŽÍVÁNÍ PŘÍPRAVKU



ČÍSLO OBJEDNÁVKY - 76372162

zpráva z 13.2.

Dobrý den,


děkujeme za Váš požadavek, který bude vyřízen ze strany reklamačního oddělení


Tímto emailem potvrzujeme, že Váš požadavek jsme přeposlali do oddělení reklamací.

Toto emailové potvrzení neznamená automatické vyřízení Vašeho požadavku.

Bližší informace dostanete emailem z reklamačního oddělení.



Děkujeme, že jste se s námi spojili


S přáním hezkého dne,


VaricoFix Support

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že dovozní a vyvážející společnost sídli v USA, kde jsou vyšetřované případy z celého světa, každá reklamace se vyřizuje pečlivě a individuálně, a proto vrácení peněz trvá 10 pracovních dnů. Když budeme mít více informaci, budeme vas detajlně kontaktovat.

--
Best Regards ,

Chargeback Department.

zpráva z 22.3.19

Vaše reklamace je nyní v jednání. Jakmile náš tým zhodnotí vaší reklamaci zašleme vám adresu, kam máte výrobek zaslat. Po té vám obratem zašleme peníze zpět. Jak jsme vás již informovali - všechny záležitosti z Evropy se vyřizují z kanceláře v USA, což může způsobit značné zpoždění během vyřízování vaší záležitosti. Děkujeme za pochopení.

--
Best Regards ,

Chargeback Department.


Produkt

gel na křečové žíly


Požadované řešení

vrácení fin.prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 10:28, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele (stránky v čj, možná platba v českých korunách), řídí se smluvní vztah českým právem.

Dle ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

V případě, že věc takové vlastnosti nemá, je nutné zboží reklamovat. Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelce umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitelka může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.